30 Temmuz 2009 Perşembe

"Anılar, Alıntılar ve Yorumlarla YENİDEN DEVRİM"

Merhaba !!! Bugün bir blog oluşturmaya karar verdim. İsmi ne olsun diye düşünürken, 6 Nisan 2008'den beri yaşamımı etkileyen ve bir şekilde yönlendiren (6 Nisan 2008'in anlamını daha sonra anlatacağım), bir de üstüne üstlük "isim annesi" olduğum YENİDEN DEVRİM isimli kitabın etkisinde olduğum için, kendimi burada YENİDEN DEVRİM olarak ifade edeceğim !!!